karatelektioner kanske?

jag blir galen! Hade nyss skrivit ett jättelångt inlägg och allt bara försvann!! Jäkla mobilskit! :( Och jag som precis skulle ta en siesta, men nu blev jag så arg att jag blev pigg! Jag behöver verkligen sova för vi kom hem efter 7 imorse och jag kunde bara sova 2 timmar så vi har varit på stranden hela dagen. Vid 3.45 inatt, 15 min innan de skulle stänga på Babylonia så blev det bråk! Plötsligt hörde man tjejer som skrek, flaskor som slogs sönder, musiken som stängdes av, vakten som kom springande och en bartender som hoppade över disken. Allt gick jättesnabbt! Efter bara nån minut såg vi vakten Alex släpa ut den ena killen och stänga grindarna. Den andra killen som var colombian och välkänd av folket på klubben (som ägs av colombianer) togs om hand där inne. Han hade en jättestor bula på pannan, märken i ansiktet och hade blod här och där. Det ända vi fick veta var att den andra killen var chilenare och att det troligtvis rörde sig om svartsjuka. Killar har ofta så lätt för att bli uppretade när de dricker.. Fast tjejer kan vara galna de me! Colombianens flickvän skrek och skulle springa efter den andra, som om hon hade kunnat göra nåt!? Hehe! Men jag förstår henne, instinktivt vill man skydda den man älskar. Till och med lilla jag har försökt hoppa på en kille som va på min dåvarande pojkvän! Hehe! Men det slutade me att jag flög iväg och fick en blåtira! Haha! Så det blev ingen hjältinna av mig den gången... Kanske ska ta och lära mig lite karate..? ;) Nä, men man får hoppas att man slipper hamna i sådana situationer.. Det är så onödigt.. Resten av kvällen blev lugnare. Vi gick vidare till Stone och dansade. Där hade jag, tro det eller ej, 4 beundrare som överröste mig med komplimanger! Haha! Det var riktigt bra för mitt självförtroende! Hehe! Och att bättra på självförtroendet behöver jag verkligen just nu så det var bara roligt! ;) Att åka till Spanien får en alltid att må bättre på den fronten. Killarna här går rakt på sak och skäms inte för att säga vad dem tycker, det gillar jag :) Nej, nu är det dags att ta den där siestan om jag ska orka inatt.. Min sista partynatt här.. Och vem vet vad denna natt bär med sig ;) Sweet dreams! :P