han snattade!

Jag har varit så dålig på att blogga... Har faktiskt glömt bort min blogg totalt!
Men igår innan jag la mig så kom jag på det och skrev ett ganska långt inlägg. Men precis innan jag skulle spara och publicera så råkade jag radera allt!!!! Grrrrr!!!! Blev sååååå ARG!! =(

Det har hänt en hel del sedan förra veckan...

Jo, förresten, den där stora dagen som jag pratade om förra veckan var ju såklart MIN FÖDELSEDAG!!! =)
Dagen började dock sådär bra, eftersom min lille plutt vaknade kl 5 och inte ville somna om... suck!
Så han låg brevid mig i sängen och tjatade tills han somnade 1 minut innan min väckarklocka ringde!! Åååååhhh!! Vad jag inte var glad just då! Älsklingen har inte fattat än att man ska vara snäll mot mamma på hennes födelsedag! hehe! :P Efter att jag lämnat honom på dagis så var det bara att ta sig till jobbet och jobba mina 10,5 timmar... hehe! Så typiskt att jag skulle ha en så lång arbetsdag just på min födelsedag! När man slutar kl 18:30 så hinner man inte göra särskilt mycket sen på kvällen... Men jag fick något som gjorde dagen sååååå bra! Något som jag aldrig fått förut, utan bara sett på film! :P Jag fick blommor skickade med bud till jobbet!!!! =)
Det var en jättevacker bukett med vita rosor och andra vita blommor som jag inte vet namnet på :P Och en liten nalle och så var det ett kort där det bl.a. stod grattis =) Jag har verkligen en helt underbart gullig pojkvän!! Puss på dig!!! =) Mina kollegor blev sååå avundsjuka ;-)

Efter att jag slutat och åkt hem för att lämna blommorna så träffade jag min kära syrra på Liseberg!!! Hon bjöd mig på åkpass som födelsedagspresent. Hihihi! The best present ever!! hahaha! Det var riktigt skoj!

Töntarnas åkpass :P                       The sisters :)                             

Syrran skadades, ska anmäla Lisse!

Vi åkte och åkte och åkte tills vi mådde sååååå ILLA!!!
hahahaha! Så vi fick sätta oss på en bänk och vila lite innan vi kunde åka igen... hehehe... Börjar vi reda bli två små tanter??? :P
Vi åkte det mesta, bl.a. den där Shanghai-nånting som ligger där tornado låg förut. Vi var bara tre personer som åkte. Nicole, en liten tjej på typ 10 år och jag. Syrran och jag skrek och skrattade som två fjortisar!! hahaha! Och den lilla tjejen var helt tyst och lugn. Men det roligaste av allt var att när åkturen var slut och vi gått av så sprang tjejen direkt till platsen där vi satt för att åka en omgång till, som om hon trodde att det måste ha varit extra roligt just där med tanke på hur mycket vi skrek och skrattade!!! hahahahaha! Åh vad vi garvade när vi såg det!! heheheeh! Göllönge!! ;)

I söndags tog jag med mig Leonel till vallokalen för att rösta. Han var jätteduktig, stod och väntade på mig tills jag var klar. Vid utgången stod det 4 representanter för olika partier, de var från socialdemokraterna, vänstern, moderaterna och sd. Och när vi skulle ut så gav Leonel dem ett STORT smile, gick några steg och vinkade till dem. Och alla 4 bara "aaaaawwww" och vinkade tillbaka... hihihi... Sen gick Leonel ett par meter och vände sig om och vinkade igen. Hihi! Han gjorde så 4 ggr.. så söt.. =) Han älskar att vinka till folk!

Efteråt gick vi till affären för att köpa nåt att äta till middag. Jag hade ingen vagn med mig så Leonel gick själv inne i affären. Och han tyckte att det var vääääldigt skojigt att smita hela tiden. Han gick hit och dit och skulle pilla på allt! hihi! Och när vi kom ut ur affären så tittade han upp på mig, smilade och öppnade sin ena hand och där i låg nån typ av "naturgodis" den var vit så det var väl en nöt i youghurt eller nåt. Han stoppade den snabbt i munnen och mumsade nöjt på den!! hahahaha! Min lilla kille snattade för första gången i sitt liv! hahahah! Får hoppas att det var sista gången också!

Älsklingen tagen på bar gärning! hihihi

Nä nu hinner jag inte skriva mer för jag måste lägga mig... Imorgon har jag en liten trollunge som kommer att väcka mig tiiiidigt som vanligt :P

Buenas noches!
Kram
Nadia