Arg Nadia

Igar kom min fina "agressiva Nadia"sida fram nagra ganger.. hahahahahaha! Det trodde ni inte om lugna Nadia va? ;) Men det finns vissa saker som gor mig valdigt arg och det e orattvisa och vald och utnyttjande. Igar sag jag allt det.

Det borjade nar vi var pa stranden och lag och sola och da sag vi nagra asiater som i smyg stod och tog kort pa tjejer som lag och solade toppless. Det var mamma som markte det for hon hade suttit och observerat hur de forst kollade in tjejerna och valde ut nagra intressanta och sedan fotade dem. Nar jag sag att det stamde sa blev jag sa jakla arg!! Jag har ju hört hur killar fotar tjejer pa stranden och sedan lägger ut pa intnernet. Sa äckligt!! :( Jag hade san lust att bara ga fram till dem och dra dem i öronen! (oj nu later jag som min mamma,hahaha) Men det jag gjorde var att jag tog fram min iphone och satte mig mot dem och riktade den mot dem och fotade dem. De märkte det direkt, vilket var meningen, och sa gömde de sig bakom en kiosk. HA! Jag fortsatte att dge dem onda ögat sa efter nan minut sa gick dem därifran. Kändes oerhört gött! Hehehe! ;)

Senare pa kvallen nar jag nattade Leonel sa bev det brak nere pa gatan mellan nagra äldre män och kvinnor. Det var väldigt roligt att fa se vilka grannar som bor mitt emot! Eftersom det stack ut huvuden ur nästan alla fönster som undrade vad som hände. hehe! Efter en stunds skrikande sa började de sla pa varandra! Och jag hatar som sagt vald! Jag stod där uppe och önskade att de skulle komma närmare oss sa att jag kunde kasta vatten pa dem! Blir sa arg när jag ser folk braka. Hade san lust att ga ner dit och skrika at dem att sluta!! Sedan kom polisen och sa lugnade det ner sig iaf..

Men sedan tittade vi pa ett program pa tv. Det handlade om en spansk tjurfäktare som i maj körde full och körde pa en annan man i en bil som dog. Den mannen dog direkt och tjurfäktaren hamnade i koma ett tag och efter 6 veckor kunde han lämna sjukhuset. Han kan inte längre ga, men et finns hopp. Iaf sa handlade programmet om ifall folk tycker att han ska aka i fängelse eller inte! OCh det ¨gjorde mig sa jäkla arg att höra de fjuttiga argumenten som de som tyckte att han ska ga fri hade. De hade tex. som argument att han angrar sig, att det inte var meningen, att han lider pga detta och bla bla bla bla. Men det e väl förskjutton självklart att man känner sa!! Han e inte mindre skyldig for det. Visst var det en olycka men han gjorde sig skyld till flera brott. 1: Han var full, hade drygt 1.60 promille alkohol i kroppen 2. Han körde för snabbt 3. Han körde pa fel sida av vägen 4. Han körde in lite i en annan bil pa vägen. 5 Han DÖDADE en person!! En man som var ensam försörjare av sin fru och sina barn! Fy fan säger jag bara!! OCh de vill att han ska ga fri bara for att han e känd!! Tänk om inte Mercedes, den 2 ariga flickan i Rydaholms, mördare skulle aka i fängelse?? DEt e PRECIS SAMMA SAK!! Ahhhh blir sa arg!! Vilka fina diskussioner vi hade till det programmet! hahahaha :P VIlle in dit och banka vett i dem! Suck!

Nej nu e tiden ute, dags att dra hemat.

Kram pa er! 

Kommentera här: