I Göteborg

Har haft en riktigt härlig dag med älsklingen idag. Vi vaknade kl 10 efter drygt 3 timmars sömn och gick upp och käkade frulle. Sedan la vi oss i sängen igen och låg och pratade och bara myste. Vid 15 gick vi till Bergakungen och hämtade ut biobiljetterna till X-men first class som vi skulle se kl 18:20. Och sedan gick vi runt och kolla in lite restauranger för att käka middag. Det blev tillslut en kinarestaurang. Maten var riktigt god så jag tycker att vi gjorde ett bra val som gick dit. Sedan promenerade vi lite vid heden innan vi gick till bion. När vi kom dit så tog Roberto en kaffe och jag en varm chocklad med marshmallows (grymt gott) och så satte vi oss ute i solen. Härligt :) Filmen var faktiskt riktigt bra. Tycker faktiskt att det var den bästa X-men filmen. Jag till och med lipade och sa nog "coolt" runt 20 gånger!! Hahahaha! Nu är vi hemma hos pappa. Ska ta det lite lungt en stund nu så får vi se om vi orkar gå till Rio Rio ikväll :) Måste ju ta igen allt salsadansande som vi inte fick igår i Parken. De spelade ju bara Cumbia och Reggeaton hela natten :( Älsklingen tittar på tv och och jag tittar mest på honom och bloggar. Hehe! Är det inte helt underbart att titta på den man älskar och känna hur man blir helt varm inombords och känna sig pirrande lycklig. :) Åh, vilken tönt jag är! Men jag är så kär!!! Hihihihi! ;) Idag är det exakt 6 månader sedan vi träffades för första gången på Rio Rio ;) Nej nu ska jag vila lite. Kram på er, Nadia

Kommentera här: