Dagens

Hej!
Idag har jag jobbat min sista dag på kontoret på Redbergsvägen! Och så har jag hämtat Leonel på dagis för sista gången. Det kände lite jobbigt att lämna en av fröknarna, hon är så gullig. Fick en jättego kram av henne och hon sa att hon skulle tänka på oss och sakna Leonel massor och önskade oss lycka till.

Jag varken hinner eller orkar skriva så mycket idag, har en del att packa för imorgon flyttar jag till Horda! Wihi!!
Men har ni lite snabbinfo om min dag ;)


DAGENS VILL HA: Roberto ♥
DAGENS KLÄDSEL: Svarta byxor och grön skjorta, svarta pumps
DAGENS SMINK: Mascara :P
DAGENS FRISYR: Hästsvans
DAGENS HÄNDELSE: Jag arbetade min sista dag på Nordea Redbergsvägen!
DAGENS LÅT: Upplev mer, upplev mer, upplev mer med bredbandsbolaget!! Tja det är det som går i huvudet nu!
DAGENS PLANER: Att packa det sista innan läggdags
DAGENS SAKNAD: Min älskade pojkvän som jag inte har sett sedan i söndags. Väääldigt lång tid  ;)
DAGENS DUMMASTE: Jag hann inte att lämna jobbet den tid jag trodde, typiskt mig att vara tidsoptimist!
DAGENS SJUKA: Är lite täppt i näsan :(
DAGENS DROG: Plopp-glass! Dumma Susanne som presenterat mig för denna drog! :P
DAGENS ROLIGASTE: Att se Leonel bli glad när jag kom till dagis för att hämta honom ♥
DAGENS FAVORIT: Att semestern börjar idag!!! Woho!!
DAGENS KÖP: Kassler, bearneisesås, creme fraishe och annanas 
DAGENS GODIS: ehm.. plopp-glassen :P
DAGENS HUMÖR: Stressad men glad 
DAGENS ORD: Hejdå

Dags att packa!!
Kram på er!
/Nadia

Kommentera här: