student och karneval

Sitter just nu mitt emellan älsklingen och syrran medans de tittar på fotboll tillsammans med mamma och pappa. Jag skulle inte kunna vara mer ointresserad än vad jag är. Men trots att jag inte gillar fotboll så har jag bara träffat killar som gillar fotboll! Kan ju iofs bero på att typ 90 % av alla killar gillar fotboll :P Hahahahahaha! Det är konstigt en jag tycker faktiskt att det är lite hett med killar som gillar fotboll... hahaha..  ;) Men jag tror inte att jag skulle klara av att vara med en kille som MÅSTE se varenda match som går var och varannan dag! Skulle bli knäpp ju! Men sån är inte min älskling tack och lov! Även om han ser en del på fotboll så glömmer han inte av mig iaf ;)

Idag var vi på Hammarkullekarnevalen. Vi var där ca kl 11 och åkte därifrån strax efter 16. Det tråkiga var bara att det ösregnade!! :( Så det var inte alls skoj att vara ute och hela poängen med karnevalen är ju att vara ute och titta på danserna och äta massa god mat! Det var verkligen synd. Men vi får hoppas att det blir bättre väder nästa år!







Igår var vi hemma hos min moster för att min kusin Jasmina tog studenten. Det var första gången som älsklingen träffade min släkt på mammas sida. De välkomnade honom med att supa honom full! hahahaha! Stackaren! Men han klarade det väldigt bra och jag tror att han blev accepterad ;) Hehe!

Imorgon åker han hem igen.. tråkigt.. men från och med nästa helg är vi Hordabor!! Underbart!!! Längtar såååå mycket till vårat hus!!! Att få fixa och greja klart där.

Nej nu ska jag vila ögonen i Robertos knä lite :P

Kram på er!
Nadia

Kommentera här: