bebis 2 maj :)

Roberto är chockat! Det är reklam på tv IGEN! hahahaha! Vi sitter och tittar på Criminal Minds som är spännande och det är ju reklam heeeela tiden! Aningens irriterande! :P

Idag har vi sett vår lille bebis igen!! :) Och han/hon var lika envis denna gången! Som tur var så var vi sista patienterna så barnmorskan hade mer tid att försöka på. Efter 1,5 timmar och lite salsamusik mot magen så vände bebis äntligen på sig så att barnmorskan kunde mäta :) Så vi var inte därifårn förrän kl 17.. Seeegt.. jag höll på att somna nästan på slutet.. hade gjort det om det inte varför att hon tryckte och buffade så mycket på min mage.. hehe..

Vi fick ett nytt datum för beräknad förlossning. 2 maj 2012 ska vår bebis komma... :) Plus minus några veckor då såklart.. ;)

Jag längtar såååå mycket efter att se hur vår bebis ser ut! Och jag är sååå trött på att må illa och spy!! Snyft! Det är inte det minsta roligt... :( Hoppas hoppas hoppas att det går över snart!!!

En tråkig sak som har hänt nu är att vi får en ny chef på måndag... *snyft* Jag har haft sån otur detta året, när jag har fått en jättebra chef som jag verkligen trivs med, då ska hon bort... :( Känns jättetråkigt.. började lipa som en liten gris när hon berättade att hon skulle sluta.. :( Super super tråkigt!! :( Och det tycker alla mina kollegor.. alla är väldigt missnöjda och besvikna över beslutet... Men men.. vad spelar våra åsikter för roll? *suck*

Aja, nu är det snart dags att hoppa i säng. Imorgon är det fredag!!! :)

Krams
/Nadia

Kommentera här: