När kommer bebisen - Dag 13

Då var april över... och ännu ingen bebis.... *suck*

I lördags var jag på tia Toyas tjejfest för att fira hennes födelsedag. Vi var 15 kvinnor och det blev väldigt många skratt! Trodde nästan att jag skulle skratta ut bebisen! hahaha! Klockan 01 hade jag så ont i ryggen att jag var tvungen att ta mig ur stolen och åka hem.. hehe.. Det var riktigt skojigt :)

Igår var jag helt gråtfärdig av att ha konstant ont och inte ha sovit på 6 dygn så på eftermiddagen ringde jag förlossningen. De sa att jag skulle ta två alvedon och lägga mig i ett varmt bad i minsta 45 minuter och sen lägga mig och försöka sova medans jag var avslappnad. Så vi lämnade Leonel hos svärmor lekandes med Niko och gick hem. Älsklingen gjorde iordning ett bad åt mig medans jag tog Alvedon. Jag lade mig i badet i 45 minuter och var så avslappnad att jag knappt kunde ta mig ur badet, hehe. Tur att älsklingen stannade hemma medans jag badade. Han hjälpte mig ur och bäddade ner mig i sängen och jag sov i två underbara timmar utan minsta värk eller smärta. Såååå skönt!! Men när jag tog mig upp ur sängen så gjorde det lika ont som innan.. :(

Idag var vi hos barnmorskan och jag berättade hur jag mådde vilket hon nog också såg för jag såg inte så pigg ut, hehe! Hon skickade upp mig till förlossningen för att få starkare tabletter så att jag kan sova. Jag hoppades på att de skulle undersöka mig eller nåt, men efter en stunds väntan kom de bara in med fyra citodon och en bricanyl och sa att jag skulle ta två citodon när jag kom hem och resten plus bricanyl innan läggdags så skulle jag nog kunna sova inatt.

Jag tog de två första citodonen när vi hade kommit hem. oooooj vad groggy jag blev!haha! Älsklingen körde hem Leonel och mig och sen åkte han iväg med sin pappa för att hämta hans nya bil. Leonel och jag gick och la oss och sov siesta. Sååå gott! hihi!

Men när jag vaknade så hade jag lika ont igen.

Så det är bara att inse att det kommer att fortsätta såhär.. troligtvis en tid in i maj... *suck*
Ska iaf ta mina tabletter nu och hoppas på att jag får sova gott inatt så att jag orkar några dagar till ;)

April
18 DANIELLA
19 MAURI
20 MARCELA
21 LUCY
22 LUPE
23 KATHY
24 CHRISTER

25 TOTE
26 TOYA

27 JAYSON
28 ISABEL R
29 JEREMY
30 JUAN


Maj
1 KIMBERLY
2 MARIA
3 NIKO
4 LEONEL
5 NADIA
6 CAROL
7 PUMBA
8 GISELA
9 TIMON
10 NAWI
11 LARSSON
12 ROBERTO O
13 MARY
14 PETROS
15 LORENA
16 JACQUELINE

Imorgon går vi in i Maj.. och börjar med Kimberly... ;)

Kram på er,
Nadia

Kommentera här: