Vecka 39

Vecka 39 är nu förbi och jag är inne i min sista vecka... Om jag inte går över tiden så såklart...

Jag är såååååååååå megasuperdupertrött på detta nu! Jag är inne på mitt femte dygn med oregelbundna värkar... Suck! Håller på att bli smått galen här. Jag som är en positiv människa till naturen är inte så positiv längre... :( kan verkligen se framför mig att jag fortfarande kommer sitta här och ha ont om två veckor... Suck!

Mina händer blir bara värre och värre. De kan domna av nu utan att jag ens har ansträngt dem... :( Och fötterna är stora som elefanter även om jag har stödstrumpor på mig...

Efter varje värk har jag megaont i korsryggen! Aj aj aj säger jag bara!

Men på måndag har vi iaf tid hos barnmorskan. Jag längtar! Ska höra om hon har några bra tips på vad jag kan göra. Alvedon och duscha varmt funkar iaf inte... :( att promenera, dammsuga, tvätta, gå i trappor m.m. funkar inte heller... Kanske ska göra helt tvärt om idag och bara vila och ta det lungt...? Låta Roberto fixa allt här hemma idag när han är ledig..?

Iofs finns det inte mycket att göra för jag har dammsugit varje dag och tvätten är tvättad och det finns mat kvar från igår.. Hehe...

Kanske ska testa att ta ett varmt bad sedan... Och lägga mig och vila efteråt???

Får se hur jag gör.. Nu ska jag iaf lägga mig och slappa i soffan en stund :)

Krams
Nadia

Kommentera här: