Inte så bra..

Dumma dumma mig! Tog en siesta tillsammans med Lúcas och vaknar av en hemsk smärta i magen för att jag har legat på sidan! Aj aj aj! :(

Jag minns nu själv hur jag vände mig mot honom för att han gnällde till så jag la min hand på honom. Men jag måste ha somnat om direkt eftersom jag inte vände mig på rygg igen.

Det är ju så jobbigt att bara kunna sova på rygg. Men det är ju sen enda ställningen som inte belastar magen. Bäst är att även ha en kudde under högra benet. Det gör att jag har lättare för att slappna av.

Sen frös jag med när jag vaknade så jag har säkert legat å spänt mig..

Har tagit två Alvedon och lagt mig på rygg i soffan med en filt. Hoppas att lillkillen väntar lite till med att vakna så att den värsta smärtan hinner gå över.
Blir inte skoj att amma såhär...

Men han har sovit i 3 timmar nu så han är nog rätt hungrig. Han gnäller till lite då och då nu så han är nog inte långt ifrån att vakna..

Kommentera här: