Då var helgen slut...

Och jag har klarat av förkylningen rätt bra som tur är... Blev inte så illa, första dagen var värst och sen har det bara blivit bättre för varje dag :) såååå skönt!

Har däremot haft väldigt ont i snittet och min högra höft i några dagar. Detta för att smarta jag skulle visa Leonel hur man gör när man rockar med en rockring! Ajjjjjjjj!!!!! Fy fasiken vad ont jag fick i hela magen och höften! Det var ju inte den bästa idén jag har haft i mitt liv. Att göra sådana mag- och höftrörelser när man opererat magen en månad tidigare är INTE bra! Snyft! :(

Men det blir långsamt bättre för varje dag iaf.. Suck...

Är så trött... Ska försöka komma i säng tidigt idag. Är hemma hos svärföräldrarna nu. Var ute med barnen en sväng innan och lekte på skolgården. Det var så skönt, ända tills solen gick ner, då blev det grymt kallt!! Så vi gick hit för att värma oss ;) Nu ska vi äta kvällsmat och sedan gå hem och bada barnen och natta dem.

Kramar,
Nadia