V 25

Då går man in i vecka 26 idag och vecka 25 är förbi... :) Det går rätt snabbt ändå, men känns som en eeeevighet kvar tills vi får se vår bebis!
 
Kan ju berätta att jag startade vecka 26 med att få tillbaka mina elefantfötter.. *snyft*
Så jobbigt att jag alltid ska få så svullna fötter när jag är gravid :( Men men.. svullnaden försvinner sedan när bebis är ute... Det svåraste är bara att hitta skor att ha på jobbet med dessa svullna fötter... *suck*
 
Annars har v25 iaf varit en bra vecka. Bebis sparkar en massa och Roberto har nu känt bebis sparka en gång iaf :) Leonel med, så dem två är de som har känt. Jag känner det ganska ofta. Särskilt när jag ska gå och lägga mig! Får hoppas att jag inte har en liten nattuggla som pappa där inne i magen ;-)
 
Under veckan som varit har jag börjat få lite ont i nedre delen av ryggen.. så jag går omkring som en liten, eller jag menar stor, anka på jobbet.. hehe Inte så skoj då det gör rätt ont, men mina kollegor har något att skratta åt iaf :P
 
Nej nu måste jag hoppa i säng. Har blivit så himla trött så det är bäst att inte komma i säng för sent på kvällarna.
 
Natti natti
 
/Nadia

Kommentera här: