100 frågor om mig

Jag hittade precis denna listan bland mina utkast. Jag hade fyllt i den i november 2010, hehe. Så jag har uppdaterat svaren liten. Här kommer den ;-)

100 frågor om mig

1. Tre namn jag lyssnar till: Nadia, Naddis, Naja
2. Någonting jag tycker om med mig själv: är väl en ganska god människa
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag inte kan låta bli godis!
4. Detta är jag rädd för: pappalångbenar :P, förlora de som jag älskar
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, mat och pussar av mina fyra killar <3
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: vissla ordentligt, ha ögonen öppna när jag kräks,
7. Detta tycker jag om att göra: gosa med mina fyra killar, dansa salsa, äta god mat, se en bra film
8. Detta vill jag göra just nu: sooooovaaa (blir inte mycket av den varan nu för tiden, hehe)
9. Bästa känslan: Att vara nyförälskad och att bli förälder!!   
10. Värsta känslan: inte att vara ensam, men att känna mig ensam
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Att han är kärleksfull, visar sina känslor, behöver mig, är rolig, är händig, och framförallt att han är ärlig.
12. Är jag kär just nu? jepp! :)
13. Jag vill gifta mig: Absolut.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: oj... resa mera, flyga luftballong,  se mina barn bli vuxna och få barnbarn... hmmm... kommer inte på mycket just nu, är nog för trött :P
15. Min käraste ägodel: hmmm.. min iphone :P
16. Något jag vill ha i present: presentkort på Ikea, presentkort på kläder. Bara roliga grejer ;-)
17. Detta har jag på mig just nu: grå pyjamaströja och rosa pyjamasbyxor.
18. Favoritkläder : inget speciellt
19. Favoritdjur: Häst, kanin, hund
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Latinamerikanskt helt klart!!
21. Favoritlåt just nu: hmmm kommer inte på någon just nu med Lúcas hoppande i knät! :P
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligast var svenska och data. Tråkigast var Historia och fysik.
23. Stjärntecken: Jungfru
24. En bok jag älskar: 50 nyanser böckerna ;-)
25. En film jag älskar: Hitta Nemo :P Nä, men det finns för många.
26. Tv-program jag gillar: Greys Anatomy, One Tree Hill,
27. Favoritdoft: killdoft.. eller vissa killar iaf.. hehe
28. Detta äter jag gärna: kebab, kinamat, peruansk mat, chilensk mat, colombiansk ,mat
29. Dricker helst: Coca-cola eller vatten
30. Favoritgodis: Lösgodis!!! Mums!
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Mexico
32. Färg på mina ögon: bruna
33. Min längd: 161 cm
34. Jag tror på: att jag kan
35. Jag spelar: gärna sällskapsspel
36. Person jag beundrar: pappa <3
37. Så här bor jag: i ett hus i Småland med min fästman och tre söner
38. Det här jobbar jag med: jobbar på Nordea Bank i Växjö, men är mammaledig just nu
39. Det här tänder mig: kyssar
40. Det här gör mig avtänd: att få en tunga i naveln, usch! hehehe
41. Favoritfärg: rosa
42. Favoritcitat: inget faktiskt
43. En hemlighet jag vet: vet någon annans hemlis... ;-)
44. Bästa present jag fått: Har fått många bra...
45. Senast köpta skiva: Oj, det var så längesen så jag minns inte! hahaha
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina öron, hehe 
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: munnen och magen :P
48. Udda förmåga/egenskap: nope
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en björnunge
50. Vad lyssnar du på just nu?: Fåret Shaun på tvn och barnen som leker
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: ska strax äta frukost med barnen och sen har vi inte mycket planerat under dagen. Ska nog gå ut i trädgården en stund med de stora när den minste sover. Ikväll spelar Nikos sin första seriematch för i år så då ska vi åka och titta på den. :-)
52. Var är dina föräldrar födda?: Pappa i Colombia och mamma i Sverige (hennes föräldrar är dock födda i Finland)
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Spotify
54. Vilken är din favoritrestaurang? La Sombrita tror jag.. går inte så ofta på restaurang precis..
55. När badade du i en pool senast?: hmmmm.. oj det minns jag faktiskt inte, men det var några år sedan iaf :-)
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: jepp, spelade Maria i ett julspel i 4:an eller nåt sånt
57. Hur många barn vill du ha?: har 3 st. vilket känns rätt bra :) Har alltid sagt 3-5 st. hehe
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? hårdrock och jazz
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: är inte helt säker än..
60. Vad har du för TV-kanaler?: de vanliga plus Disney Junior
61. Har du åkt moped någon gång?: Ja, en gång i Colombia
62. Har du busringt någon gång?: Ja, men det var måååånga år sedan
63. Har du fått felparkeringsböter?: Ja, massor med gånger! hehehehe!
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : skulle gärna vilja
66. Har du en egen trädgård? Jepp, underbart :-)
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: oj, jag älskar i princip allt som är Disney!
68. Kan du alla orden i nationalsången?: i alla fall första versen
69. Badkar eller duschkabin? Badkar såklart!
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: No se aceptan devoluciones. :-) Mexikansk film, väldigt mysig, rolig och sorglig. Kan rekommendera den. Finns med text!
71. Favoritpizza?: just nu är det faktiskt vanlig Vesuvio fast med skivor av färsk tomat som ska med in i ugnen. Mums! Enkelt men gott :-)
72. Chips eller popcorn?: chips tror jag.. men gilalr popcorn med... hmmm.. båda säger jag nog! ;-)
73. Vilken färg på läppstift använder du?: oftast åt det rosa hållet, men ganska diskret
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Ehm, what?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: nope
76. Apelsin- eller äppeljuice?: apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Det var nog Maria på jobbet, åt lunch tillsammans när jag var där och hälsade på för nån månad sedan drygt. Är såååå sugen på att gå ut och äta middag på restaurang dock!!
78. Favoritchoklad?: kladdkaka
79. När röstade du senast?: för fyra år sedan vid senaste valet, hehe
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: det var förra året, Christers mamma hade odlat tror jag, eller nån i hans familj var det iaf.. hehe
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: ja, eller rättaresagt min gamla kanin Musse vann en utställning en gång
82. Är du bra på matlagning? njae... klarar mig väl... blir alltid glad när barnen gillar den :-)
83. Klarar du att tanka själv?: Självklart!
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : nope, men har velat många gånger
85. Pepsi eller Coca Cola?: Coca-cola såklart!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Japp, på Liseberg
87. Vad var det senaste du handlade?: mat
88. Har du kräkts offentligt? jepp, ute på stan, hehe
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Har redan hittat den sanna kärleken (tror/hoppas jag iag, hehe) så får jag bli milonär nu då? :P
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ja, men blev kär vid andra ;-)
91. Har du ringt något betalnummer?: nä? inte vad jag kommer ihåg
92. Kan man vara vän med sitt ex?: ja det tror jag, beror lite på varför man gjort slut...
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: hmm.. minns ej
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: japp!
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: du har kommit till nadias mobil, lämna ett meddelande (tror jag) hehe
96. Vad har du i din väska?: alla mina betal- och bonuskort, busskort, körkort, lypsyl, läppglans, mobil, penna, dräggellapp, en tom nappbehållare, leksaksbil, kvitton hehe
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: kollar facebook!
98. Vad är du tacksam för idag?: att jag har mina fyra killar <3
99. Var hittade du den här listan?: På Susannes blogg :-P för över tre år sedan! hahahaha!
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: ingen kommer att orka, hehe