Skratt

Oj oj oj vad jag har skrattat! Jag har skrattat så att tårarna sprutat! Hahahaha!
Måste säga att det kommer vara tråkigt att inte träffa alla dessa härliga människor igen... men men... så är livet...

Idag fick vi en underbart god lunch. Till förrätt fick vi lite små olika rätter bland annat Ratatouille. Den var väl sådär, inget märkvärdigt. Men varmrätten bestod av en riktigt god kycklingrätt med ris och en citroncreme. Jättegott! Till middag var det dock sämre igen. Förrätten var riktigt hemsk! Hahaha! Den bestod av rödbetor. Kokta och puré.  Alltså det gick inte att äta! Hahaha! Till varmrätt blev det röding med matvete. Matvetet gick inte att äta men rödingen var faktiskt god. Den var sååååå mör! Den bara smälte i munnen och var väldigt mild, inte alls någon fisksmak faktisk. :-)
 
Nä nu ska jag försöka sova. Imorgon kväll är jag hemma igen och kan  äntligen pussa på mina älsklingar!  Längtar! :-)
 
Natti natti
/Nadia

Kommentera här: