Grå i ansiktet

Jag har världens bästa familj måste jag säga. Både egna föräldrar och syster men även svärföräldrar och svägerskor. Hade inte kunnat önska mig en bättre familj <3

Det är min tur nu att vara sjuk. :-( Jag som skulle åka till Malmö med jobbet idag. Hade sett fram emot det. Det skulle ju bli en del arbete men även kul att få umgås med mina härliga kollegor. Jag hänger ju i princip aldrig med på afterwork, middagar eller liknande eftersom jag prioriterar att vara med mina barn efter arbetstid. Så jag hade som sagt sett fram emot det.  Men men. 

Istället kände jag igår kväll när jag lade mig att jag började må illa. Magen började bubbla mer och mer. Gick upp på toa minst 5 ggr under natten :-(

Det har inte varit skojigt! Så fort jag rör mig så mår jag mer illa så soffläge är helt klart det lättaste. Men lite svårt med tre små barn. Som dessutom inte är sjuka längre utan uttråkade och med massa energi efter några dagars instängning då de var magsjuka. De har seriöst bråkat om allt! Gått varandra på nerverna hela tiden. Men jag förstår dem. De behöver komma utanför huset och med en mamma som har sprängande huvudvärk och går långsamt som om jag vore sjösjuk och bara vill ligga på soffan.

Att laga mat var inte det lättaste. Men efter att ha kräkts så kändes det bättre en stund så att jag kunde laga mat till dem iaf. 

Roberto ringde och frågade om hans mamma skulle komma och hämta barnen en stund. Men jag har så oerhört svårt för att be om hjälp så jag sa nej. 
Men nu kom hon iaf. (Precis som min svägerska Kathy som kom och hjälpte mig i onsdags <3) Och hon tog med sig barnen. 

Så nu ska detta oerhört gråa ansiktet gå och lägga sig i sängen och hoppas på att illamåendet försvinner!

Chao!
/Nadia

Kommentera här: