SEMESTER!!!

Idag börjar jag på mina tre veckors semester! Underbart! 😃 Startade den med att arbeta tre timmar och sedan åka med barnen till Göteborg. 😋

Så nu ligger jag här i en säng hos mamma och pappa och lyssnar till alla ovanliga ljud. Hehe! Hemma hos oss är det knäpptyst på natten. Men här mitt i stan hörs massa ljud. Särskilt nu på sommaren. 

Imorgon ska jag gå till Trädgårdsföreningen med Leonel och några andra mammor och deras 6-åringar. Vi träffades nämligen när vi var gravida och sedan ganska ofta under barnens första år. Vi hade det väldigt roligt. 😊 Så nu ska vi ses igen efter ca 4,5 år! En av de som kommer imon har jag iofs träffat några gånger de senaste åren. Senaste gången var ju bara för en månad sedan. Hehe! Hon jobbar också i Nordea. Ska bli skojigt att träffa alla. 

Nä nu somnar jag nästan samtidigt som kah skriver.

Natti natti
Nadia