Överraskad!

Min underbara älskling har verkligen lurat mig! Snacka om överraskning! Han hade sagt att vi skulle på en hockeymatch och att det typ var en hockeygala innan med mat och så på isen. Jag har inte koll på sånt så därför var det inget jag tyckte lät konstigt. Han visade till och med bilder på hur det skulle se ut. Så klockan 16 åkte han iväg med barnen till sina föräldrar så att jag kunde göra mig i ordning och sa sedan att han skulle komma och hämta mig kl 18 så att jag fick tid på mig att göra mig iordning.
 
Han kom strax innan 18 och precis när jag skulle måla mina naglar ringde det på dörren. Han ropade och sa att det var till mig och där ute stod mina kollegor Sara, Agnes och Pernilla! Åh jag blev så överraskad! Fick lite tårar i ögonen. Blev så glad! :-) De kom in och hade med sig en present som var en ansiktsbehandling och en jättefin blomma. De är så gulliga! :-) 

Roberto kom samtidigt in med massa mat och efterrätter och tårtan som jag själv har bakat men trodde var till en utlottning! Hahaha! Medan vi gick upp för att titta på övervåningen ringde Roberto mig och sa att det skulle komma  fyra personer till! Jag bara "va!?" Hade ingen aning om vilka det kunde vara. Efter någon minut ringde det på dörren igen och där stor min granne Daniella och hennes syster Rebecca. Blev verkligen överraskad men också jätteglad! 😃
 
När de hade tittat sig omkring kom en gäst till. Och då började tårarna att spruta! haha! Det var min bästa vän Susanne som kom ända från Göteborg! Blev sååååå glad!!!! <3
 
Den fjärde som skulle komma var min svägerska Mia :-)
 
Roberto och hans pappa hade grillat, gjort efterrätt och Roberto hade köpt massa viner och fixade bål. Såå gulliga dem är!!! <3

Det var en jätterorlig kväll med massa mat, dricka, skratt och pratande. 


De sista fick skjuts kl 03:15 på natten. Susanne stannade kvar och sov över. Klockan var 04 när jag släckte lampan och kl 06 vaknade jag och kunde inte somna om! Så nu hoppas jag få sovs gott inatt. 

Tack till er allihopa som kom och firade mig igår. 😍🎈

Natti natti

Kommentera här: