33 år

Då är man numera hela 33 år. I fredags förra veckan var det min födelsedag. När jag vaknade och skulle sätta mig för att äta frukost stod det ett stort paket på min plats vid köksbordet. Jag undrade om Roberto glömt den där kvällen innan eller om det var meningen att jag skulle öppna den. Hehe. Jag öppnade 😜

I paketet fanns det en liten liten lapp.

Spännande! Hihi!

Åkte till jobbet och vid lunchtid kom älsklingen dit med röda rosor och en jättegod tårta. 😊😍

Sen när jag kom hem var alla hemma hos mina svärföräldrar och där bjöd bästa svärfar på grillat och mer tårta! 😍😊

Kl 18 hade jag duschat och klätt på mig så då åkte älsklingen och jag in till Växjö. Jag visste fortfarande inte vad vi skulle göra. Men märkte tillslut att vi skulle till den nyöppnade restaurangen Pinchos. Det var kul. En annorlunda restaurang där man beställer maten via app och sedan hämtar den själv och betalar via appen innan man bara går därifrån. Det var riktigt gott men oerhört små tapas. Tur att vi ätit grillat innan! 😜

Efter maten blev det bio. Vi såg filmen Sully som var riktigt bra. Kan rekommendera den! 😊👍🏼

Sen åkte vi hem och lade oss. En riktigt bra födelsedag som innehöll just sånt som jag gillar. Precis som det ska vara! 😉😊❤️

Tack för allt älskling 😘

Kommentera här: