Min man ❤️

PJag har världens bästa man. Han finns alltid där för mig och stöttar mig och tar hand om mig.
Alldeles nyligen sa en släkting till mig att det mest romantiska under vår vigsel var när Roberto höll sin hand om min rygg och när han torkade mina tårar då jag lovade honom kärlek och trohet tills döden skiljer oss åt. ❤️
Hon sa att romantik för henne inte är blommor, choklad och dyra middagar. Utan att romantik för henne är när hennes man går ut tidigt på morgonen och skottar hennes bil innan hon ska iväg tidigt så att hon bara kan sätta sig och köra iväg. Det var så fint sagt tycker jag.

Och då kom jag att tänka på att det är precis vad min man brukar göra för mig om vintrarna. Skotta min bil och vägen bakom samt sätta på värmen i bilen så att den är varm när jag ska åka 😍
Eller alla gånger han har gått upp på nätterna för att trösta något av barnen som gråtit. Eller gått upp tidigt med dem på helgerna så att jag får sova ut. Eller masserat mig när jag varit gravid om jag har nämnt att jag haft ont någonstans. Eller lagat mat så att jag kan äta direkt när jag kommer hem hungrig från jobbet. Eller som idag då han såg att jag var trött och sa att jag skulle gå och sova så kunde han hänga upp tvätten när den är klar och frysa in bröden som vi bakat tidigare idag. ❤️

Älskar dig sååå mycket min älskade man. Även om du ibland gör mig galen så kan jag alltid räkna med dig. Jag hade aldrig skaffat så många barn med dig om jag hade känt att jag behövt göra allt ensam. Men du finns verkligen där för oss hela tiden och skyller aldrig på att du måste få sova för att du ska jobba osv. ❤️

Nu ska jag sova gott. Te amo mi amor. ❤️

Kommentera här: