Godmorgon

Äntligen har vi haft en lite bättre natt! Lorenzo har ju sovit dåligt i en vecka så jag kände att jag höll på att bli galen. Lade mig därför i sängen vid 21 igår och somnade ganska direkt. Han vaknade sedan kl 23:40.  Åt och somnade igen kl 00:20 och sov till 03:30. Så äntligen fick jag sova några timmar i sträck!!! Sen var han dock vaken en timme. Eller vaken och vaken. Han åt först i drygt 20 min. Sen bytte jag blöja så åt han drygt 20 min till och somnade kl 04:30. Sen sov han bara en timme 😋 Så när han vaknade kl 05:30 lade jag mig med honom i sängen i hans rum och lät honom ligga vid bröstet medan jag slumrade till i en timme. Så 06:40 tog Roberto honom så att jag fick sova till 8:15 då Lorenzo var trött igen. Så det var väl mycket jag fick sova?!?!  Hahaha! Låter kanske inte så mycket men var såå mycket bättre än de senaste nätterna. Så ni kan kanske tänka er hur det har varit. 😋


Oj! Jag missade att posta detta inlägg imorse! Så det kommer nu när jag ska sova. Hehe. 
Natti natti 
/Nadia




Kul att ligga på skötbordet och titta ut 🙂
Tittut! 😍

Kommentera här: