Vecka 28


90 dagar kvar till beräknad födsel idag! Vilket innebär ca 80 dagar kvar tills vi får se vår lille prins! 😍 Jag längtar ihjäl mig! Samtidigt som jag verkligen älskar att vara gravid just nu. Måste faktiskt säga att jag mått oförskämt bra senaste tiden. 😊

Nästan så att jag glömmer bort att jag är gravid ibland! Haha! Ändå är jag ett tung och har stor mage som putar ut mycket. Och så har jag lite problem med fogarna så fort jag går lite för fort eller för länge eller när jag reser mig efter att ha suttit ner en stund. Så jag går ju omkring och gungar lite när jag går. Mest för att det liksom gör ont mellan benen. 😬 

I förrgår fick jag lite domningar i högra handen när jag lade mig men det gick över rätt fort tack och lov. Hoppas att det inte kommer tillbaka mer. Tror att det var med Lúcas som jag hade myclet problem med domnande händer och det var INTE kul! 😝

Har en oerhört livlig bebis i magen iaf. Hehe! Igår hade vi möte på jobbet och fick wienerbröd. Han blev ju helt galen där inne! Haha! Kanske gillar det lika mycket som mamma?? 😜 Eller så fick han vara världens sockerkick. Haha! Nu börjar han sparka en massa igen. Som om han också tänkte på wienerbröd! Hahaha! 😂

Pluttisen! 😍 Jag njuter verkligen av att vara gravid! Längtar ihjäl mig efter att få se hur han ser ut och snusa på min lille bebis. Men samtidigt vill jag inte att det ska ta slut. För detta är ju sista gången som jag kommer att vara gravid. Kommer aldrig mer att vara det... lite sorgligt ändå... :( Men jag kommer ha 4 härliga killar. Det är ju verkligen en lyx och något att vara oerhört tacksam för!! ❤️

Nä nu ska jag klä på mig. Ska lämna barnen på dagis strax före 8 och Leonel ska till tandläkaren 8:10.

Ha det gott!
Kram
Nadia 

Kommentera här: