Jag har flyt nu.. eller inte...

Jag har flyt nu... not... Öppnar dörren till tvättstugan för att slänga min nerspydda tröja i tvätten när vågen plötsligt ramlar ner i golvet med en smäll samtidigt som jag går in. Tusen glasbitar ligger då mellan mig och dörren samtidigt som jag hör Lorenzo gallskrika i vardagsrummet och Lúcas och Leandro bråkar om vems fel det är att han gråter 😝
Hittar ett par skor och lyckas ta mig ut och dammsugar det värsta från golvet. Kommer till vardagsrummet och tar upp en gråtande bebis och går till kylskåpet för att hämta hans droppar. Öppnar och ser att tallriken med yoghurt är vält och det rinner ner för hela kylskåpet! 😫  
Och nu sitter jag och försöker amma en bebis som helt plötsligt idag inte vill äta utan mest sliter och drar i mig... 😐 🤦🏻‍♀️
Måtte resten av dagen bli underbar! 💃🏻😜