Tidsbrist

Nu har det hänt massor de senaste veckorna men jag har knappt bloggat något. Förutom små korta bildinlägg när vi var på Öland. Men vi har även haft möhippa för Susanne. 
Det är dock så mycket annat som ska göras på kvällarna att jag inte har hunnit... 
Behöver kolla igenom alla bilder och så med först innan jag skriver något.
 
Idag har vi (läs Roberto) iaf nästan blivit klar med toaletten på övervåningen. Den är så fin :-)
Sååå stor skillnad alltså! Jag ska lägga ut en före- och en efterbild sedan när det är helt klart. Dushen är inte klar och lite lister ska sättas fast. Men nu går det att använda toaletten och handfatet iaf. Underbart! Det har varit lite jobbigt att vara 5 pers hemma på en toalett. Hehe! Han är så grym min älskling! Så mycket tid och slit han har lagt på toaletten. Du är bäst mi amor! ♥
 
Jag åkte iväg till Växjö idag med Lorenzo för att handla lite grejer till toaletten. En toalettsits, spegel, lampa, krokar och pappershållare. Det gick bra men han vaknade såklart när vi precis kom in med bilen i Växjö. Så det blev att bära honom i selen i alla affärer som vi gick in i. Men det gick bra. :-)
 
På vägen hem så började han dock gallskrika så tillslut fick jag stanna på vägen eftersom han inte lugnade ner sig. Ammade lite. Men det gick inte så bra för min tröja var så himla intressant. hehe!
 
Så jag satt och pratade lite med honom istället. Försökte prata lite vett med honom. Hehe! Att mamma inte kan köra bil om han ska gråta så mycket. Hehe! Han skrattade mest och drog i min tröja.
 
 
 
Nej nu måste jag hoppa i säng känner jag. Lorenzo har redan sovit över 2 timmar.. 
 
Natti natti
Nadia

Kommentera här: