Klagar

Måste få klaga lite. Ni som inte gillar att läsa sådant kan hoppa över detta inlägg. 



Jag blir gaaaleeen!!!! Gah!!!! Bebis sover varken på natten eller dagen!! Vill bara gräva ner mig själv någonstans just nu!!! 😫
Idag gick vi upp kl 07:20. Och det enda han har sovit sedan dess är mellan 9:20 till strax före 10. Seriöst!!! Klockan är kvart i tre nu och jag får absolut ingenting gjort för han vill bara bli buren. Och jag har så sjukt ont i ryggen just nu!!! Hela min kropp svider av trötthet och ryggen värker så fort jag rör mig. Och mellanbarnen bråkar typ heeeela tiden så jag får gråa hår!! Vill bara sätta mig ensam och gråta en stund så att spänningarna försvinner!! 

Oj vad patetisk jag låter! Hahaha!!! Ja jag vet att jag själv har valt att skaffa så många barn och jag är överlycklig över det och älskar dem till världens ände allihopa men ibland orkar jag bara inte. Sömnbristen tar ju seriöst kål (kol?) på en! 😝 Inte kan jag lägga mig tidigt heller för jag har bara denna veckan på mig att göra en kunskapsuppdatering som gäller jobbet. Suck!!! Den är såååå sjukt tråkig med!!! Har gjort lite grann då och då men somnar nästan av det så nu sitter jag här sista veckan och MÅSTE göra klart den för att inte förlora min rådgivningslicens.... 😝

Aldrig får jag sova på kvällarna! Är det inte plugg så är det förberedelser för möhippor eller bröllop eller dop eller fotoalbum som ska fixas innan krediten tar slut,eller dagens dusch som inte hunnits med under dagen eller städning som måste göras eller vikning av rena kläder eller nåt annat. Suck!! Kan aldrig få känna mig klar och bara kunna slappna av och sitta i soffan utan att göra något "viktigt". Pust! 

Tycker samtidigt så synd om min bebis. Det är inte lätt att sova när man är snorig och hostig :( oftast är det den dumma hostan som stör honom. Måtte den bara försvinna snart!! ❤️

Ojdå. Nu verkar han ha somnat vid bröstet. Ska se om det går att lägga honom så att jag kan ta hand om kaoset i huset. 

Nähe, det gick inte! 😬 Han vaknade direkt och vill ha bröst! Jahopp! Bara att ta fram det vänstra nu då. Blir stressad över att sitta och amma så länge när huset är kaos och middag måste lagas... suck.

Äntligen! Baby down!!


Hahahaha! Han sov i hela 3 minuter!!! 

Jag ger upp! Vi får bo i ett kaos och äta mackor till middag idag. 

Tack för att jag fick klaga. Känns lite bättre nu. 

/Nadia

Skriv inläggstext