Hur tänkte jag?

Det är torsdag morgon och jag sitter ensam i köket och äter frukost. Jag ska jobba idag och imorgon. 
Hur tänkte jag när jag bestämde detta?! Haha! Jag har inte alls någon lust att lämna mina älsklingar och åka till jobbet! Lång dag idag dessutom! Suck! Aja, jag är sedan ledig i 8 dagar så det är ju inte så tokigt det heller iofs. Hehe! 🤪 Men det känns så fuskigt att Roberto får vara hemma med barnen. Jag vill också ju. 😋 Inte så ofta som vi är lediga allihopa samtidigt. Så mysigt. 😍

Vi är inte så många på jobbet denna veckan. Så vi ska ha massa mys har vi sagt. Hehe. Så det kommer bli bra. 🙂

Jag har iaf haft en jättemysig jul. Fick allt som jag kunde önska mig. 😃 Bland annat en ansiktsrengörare, airfryer, pengar till kläder, mobilskal med matchande powerbank, mobilplånbok, myskläder och några delar av den sååå fina servisen som jag pratat om tidigare. Sååå lyckligt lottad! ❤️

Men bäst har varit att vara med familjen. Först med min sida i Gbg söndag till tisdag. Vi var på Liseberg, åt massa god mat, öppnade klappar och spelade spel. 
(null)

(null)
(null)
(null)
(null)

(null)


(null)
(null)

Sedan åkte vi hem och var med Robertos sida och har varit där tisdag och onsdag och ätit ännu mera god mat, öppnat ännu mer paket och spelat spel där med. 
(null)
(null)
(null)
(null)

Sååå mysigt vi har haft det alla dessa dagar!!! 😍

Barnen fick massa nya leksaker så jag ska till dem att till helgen så ska vi rensa bland leksaker i deras rum och göra oss av med sådant som de inte leker med längre. Så det ser jag faktiskt fram emot. Att få lite ordning där uppe. 😋

Och nu har vi bestämt att vi ska spendera nyårsafton hos mina svärföräldrar och sova över där. Det ska bli mysigt. De bor inte så långt bort men det blir lättare med Lorenzo som inte orkar vara uppe till midnatt. Hehe.

Nä nu måste jag klä på mig och gå ut till bilen. Tack och lov för dieselvärmare!!!

Ha en härlig torsdag!!

Kram
Nadia

Kommentera här: