SImborgarmärken, Göteborg och utgång

Då var simskolan avklarad för mellankillarna. :-) De har varit så duktiga! De behövde verkligen detta. Att få blir lite mer vana vid vatten. Mina sötnosar. Här nedan ser ni diplomen de fick och de märken som de tog. 

(null)(null)
 
 Just nu är klockan 11:21 och jag sitter och bloggar och äter min lunch. Bestämde mig nu för att jag måste få en timme iaf att bara slappa lite och göra vad jag vill. Jag låter mig ju aldrig få en sådan stund under dagen. Och jag behöver verkligen det! Så klockan 12 ska jag ta tag i lite plock och så som alltid behövs göras göras här hemma. Hoppas på att Lorenzo (som somnade klockan 11) sover minst till kl 13. Hehe! Då hinner jag kanske till och med börja packa lite inför resan till Göteborg imorgon eller kanske till och med sola lite! Haha! Men han vaknar ALLTID när jag ska sola! Det slår aldrig fel alltså! Haha!
 
Ska strax fixa en pannkakssmet med. Leonels kompis Colin kommer kl 13 för att leka så de ville så gärna ha pannkakor till mellanmål. Har förresten testat att använda Kungsörnens nya mjöl med vete och vita bönor. Ett bra sätt att få in lite grönt i barnens mat utan att det ens märks! Det smakar verkligen precis som vanligt! :-)
 
Imorgon ska vi somsagt till Göteborg. Leonel ska till sin pappa och vara där en vecka så vi passar på att lämna honom och på lördag ska jag äntligen få gå ut med min man! Det var INTE igår alltså! haha! Vi ska till Puerto Latino som ligger vid Bananpiren och där kommer bachatagruppen Grupo Extra att spela. Ser verkligen fram emot det och hoppas att vi får skoj och kan slappna av utan vår bebis. :-p Han kommer att vara hemma hos mamma och pappa med Leandro och Lúcas men mamma kommer inte att vara där. Hon är nämligen i Spanien, åkte dit igår. Så det är bara pappa som ska vara med dem ensam. Men jag känner mig faktiskt lugn. Om det är någon som har tålamod om Lorenzo skulle vakna på natten och gråta så är det min pappa. 💗
Men jag håller alla tummar för att han sover som en stock hela natten! 😉
 
Nä nu är klockan 11:32 så jag ska surfa en liten stund. 
 
Ha en härlig dag!
Kram Nadia
 

Kommentera här: