Kaos

Sitter just nu vid en sjö i Värnamo med min svägerska Mia och Matheo och mina fyra killar. Så gött! Så varmt och skönt. De stora badar och Lorenzo sover i sin vagn. 


Behövde verkligen detta. Att bara kunna sitta ner och ta det lugnt och njuta. Särskilt efter denna morgonen vi hade. Säger bara en sak; stress stress stress! Idag när vi satte oss i bilen kände jag att jag var påväg att få ett nervöst sammanbrott alltså! 😝


Mellankillarna som måste till simskolan på morgonen vill inte vakna. Vilket innebär en massa tjat och stress. Lorenzo kastar sina mackor överallt och innan det drog han ut alla slevar och sånt från lådorna. Suck! Diska hann jag inte heller så ett kaos väntar på mig hemma. 😬


Men men. Just nu har jag det bra iaf. 🙂


Och nu vaknade Lorenzo med. 

(null)

(null)


Ha det gott!


/Nadia






Kommentera här: