Påskpynt, pyssel och tandläkaren

Idag lämnades barnen på dagis och medan Lorenzo sov på morgonen så passade jag på att städa och påskpynta lite hemma. Så mysigt. 🙂Precis när jag började vika tvätt så vaknade såklart Lorenzo, hehe.
Så han fick "hjälpa till" lite. 😉😍
Har jag nämnt att jag älskar min klädvikare? Det blir så fiiiint! 😍 Knasboll, jag vet! Haha!
 
Strax före 12 hämtade jag Lúcas på dagis och åkte med honom till tandläkaren. Han var så duktig och han fick så mycket beröm för sina fina tänder. Tandläkaren sa till och med sköterskan att hon inte ens behövde ta några kort för det såg så fint ut. Så härligt! Lúcas var så stolt och det märktes att han verkligen tog åt sig att han varit duktig med tandborstningen och att han vill fortsätta vara det för att slippa få hål och borra och sånt. Så bra. 🙂
 
Efteråt åkte vi till dagis och hämtade hem Leandro som inte alls ville åka hem en timme tidigare än vanligt. Men när han kom hem sa han: "Vem har gjort det så här fint för oss?" Hehe! Så söt! :-) Det var jag som hade påskpyntat lite här hemma. 🙂Kul att det både märktes och uppskattades. 😋
Här nedan kan ni se några grejer som jag fixat. Kul att det är snö utomhus! Hahaha!
 
 
Jag gillar verkligen att bland både köpte dekorationer och sådant som barnen har gjort. Dessa två kom Lúcas och Leandro hem med igår. Så söta, hehe! 😍
 
Roberto pysslade lite med barnen idag. De gjorde små påskkärringar som blev supersöta. 🙂
 
 Nä nu ska jag titta klart på Scandal och dricka en kopp varmt te och sen hoppa i säng!
 
Natti natti!
/Nadia

Kommentera här: