Salvequick

Vi har faktiskt fått användning av Salvequicks plåster. Min åsikt är att de funkar väldigt bra och är vattentäta OM man lyckas få på dem bra. Använde ett plåster på Leandros ben när han skar sig och det funkade superbra. På små barnfingrar var det dock lite bökigt att få på dem bra tycker jag. De är väldigt tunna och klistrar lätt ihop sig.  Men får man på dem bra så är de toppen! 👍🏼🙂

Glömde ta bilder men Leandro skar sig på en trasig tallrik så då tog jag faktiskt. 
(null)
Lite lustigt att Leandros ben fick olika färg i de olika ljusen. Men det fick golvet med ser jag. 😋 Här tog jag iaf bild på innan och efter jag satt på plåster. 
(null)
Glömde dock ta av plåstret dagen efter så här ser ni hur bra plåstret satt efter 2 dygn. 👍🏼 Och även hur såret såg ut. 
 Så avslutningsvis kan jag säga att jag rekommenderar Salvequicks Aqua Block. 

Natti natti
/Nadia






Kommentera här: