2 januari

Idag, eller rättare sagt igår när jag tänker efter då klockan är över tolv på natten. 😜
Iaf så var 2 januari en stor dag på flera sätt. 

För 64 år sedan föddes min svärfar Roberto. 🙂 Så det var hans födelsedag som vi firade med supergod kvällsmat och tårta. 🙂 Min svärmor fyller år 3 januari så de fick presenter båda två. Vi (inkl Robertos systrar med respektive) gav dem värmesulor och en fotografering av dem och deras 6 barnbarn i slutet av januari. Det ska bli så kul! 🙂
(null)     

Sen var det dessutom Robertos (min man alltså) och min 8 årsdag. Hehe. Och den firades som vanligt inte alls. 😋 Haha! Tänk att det redan har gått 8 år sedan vi blev ihop i Göteborg. Det är faktiskt det längsta förhållande jag har haft utan något avbrott. Hahaha! 😂  Och jag hoppas vi håller ihop tills vi är gamla och grå och jag kan klaga på att han glömmer saker och hör dåligt istället för han på mig som nu! 😂🤪 

Hittade några 7-8 år gamla bilder. Så unga vi såg ut! Haha! 😜
(null)  
(null)     

Idag (igår alltså) så kom även min kusin Melanie hit till oss. 🙂 Det är verkligen såååå mysigt att ha henne här! 😍 Barnen älskar henne. Särskilt Leandro som gärna vill vara så nära sin gudmor som möjligt. Hehe. Så gulligt! Nu har hon faktiskt både Lúcas och Leandro bredvid sig i sängen. Haha! Sötnosar! ❤️ Hoppas att hon kommer kunna sova något bara. Haha!

Och sist men inte minst så började jag resan mot en hälsosammare Nadia idag. Och detta trots god kvällsmat och tårta hemma hos svärföräldrarna. Jag tog bara en portion av maten. Även fast jag såååå gärna ville ha mer! Haha! I vanliga fall hade jag tagit mer. Men jag var så stolt över mig själv som inte gjorde det. 💪🏼 Och så tog jag en liten bit tårta. Så det har gått bra idag. Kände mig lite tom i magen på kvällen så då åt jag två kokta ägg från imorse och drack en kopp te medan jag satt och pratade med Melanie. Så det har ändå gått bra. Stor skillnad om man tänker på hur mycket jag har ätit de senaste veckorna! Totalt 27 points gick det åt idag. Så det känns bra. 🙂

Nä nu måste jag sova. Klockan är på tok för mycket! 

Natti natti
/Nadia



Kommentera här: