Ett projekt i veckan - vecka 2

Då är vi inne på vecka 2 i detta årliga organiseringsprojekt och denna veckan ska man fixa lite olika utkorgar i sitt hem. 

Detta projekt blev inte så jättestort eftersom jag faktiskt redan har några sådana. 

Utkorg för kläder som ska återvinnas ✅

Utkorg för kläder som ska skänkas/säljas ✅
(null)


Utkorg för leksaker som barnen ej använder 

Utkorg för farligt avfall som ska till tippen ✅

Utkorg för olika typer av avfall som ska till återvinning. Plast, kartong, tidningar, batterier, ljuskoppar ✅

Utkorg för barnens kläder som ej passar och ska läggas undan ✅

Utkorg/inkorg för post ✅
(null)

Detta var ju inte snyggt alls! Haha! Det är helt enkelt dags för tömning! 😝 Får återkomma med en bättre bild under veckan. Hade tänkt tömma dem idag men har inte hunnit då vi hade besök idag och sen på kvällen var det knutdans för att dansa ut julen och sen hem och natta barn. Så jag får återkomma med en snyggare bild. Hehe! 

Har iaf lyckats med allt denna vecka utom utkorg för leksaker. Får se hur jag gör med det. 

Men nu måste jag sova iaf! 
Är helt slut nu! Har precis målat naglarna och innan det duschade jag och innan det körde jag 30 min på löpbandet. 💪🏼 
(null)
Det kändes så otroligt skönt! 🙂 Men nu är det som sagt dags att låts kroppen vila lite. Imorgon är det lång jobbdag. 

Förresten! Nästa veckas projekt blir att rensa i köket bland kastruller och stekpannor. Det behövs! Har redan tänkt ut vad jag ska göra. Hehe!

Natti natti!
/Nadia

Kommentera här: