Lördag i Gbg

Sitter hos i köket hos mamma och målar naglarna och kollar viktväktarinspiration på youtube. Hehe. Det tråkiga är att det inte alls finns många svenska videos. 🙁 Så jag tittar på amerikanska videos och det är lite svårt att ta efter deras recept. För det första så använder de väldigt mycket halvfabrikat vilket jag inte tycker känns helt bra. Sen använder de mycket ingredienser som jag inte känner igen och ens vet om det finns något liknande att välja på här. Sen använder de inte samma mått som vi. Suck! Haha! Men jag blir ändå inspirirerad. 🙂 Särskilt när jag ser videos där de visar deras förändringar under deras viktväktarresa. Så häftigt! Om de kan så kan väl jag!? 💪🏼
(null)

De senaste två dagarna har jag gått på löpbandet men idag är jag ju hos mamma så jag tänkte ta en liten promenad med Melanie till hennes bil för att åka till Ikea. Och där kommer jag också gå en hel del så jag ser det som dagens träning. 🙂

Till frukost åt jag två Frukostknäckebröd med smör, två ägg och te. Det är 5 smartpoints.  Det är allt jag har ätit hittills. Men nu är klockan 12 så jag ska ta lite kycklingfilé från gårdagens grillade kyckling samt tomat. Så det blir 4 smartpoints. 🙂

Jag ska måla klart mins naglar nu så att jag kan äta sedan. Ha en härlig lördag!

Kram
Nadia



Kommentera här: