Veckans projekt - vecka 3

Rensa bland kastruller, stekpannor och hushållsmaskiner var denna veckans projekt. 

Nedan får ni se lite hur det gick. 🙂

(null)
(null)

Här fanns det en hel del porslin som egentligen tillhör nästa veckas projekt men kände att jag ville ta alla underskåp så detta rensades med. 🙂 Och det kändes verkligen superbra! Skönt att slänga en del grejer som legat där några år. Hehe!

(null)
Här ser det kanske inte så mycket bättre ut på bilden. Hehe! Men vi har en del kastruller som vi sparar för att ha dem i vårt utekök som vi planerar att bygga så därför slänger vi inte dem. Men jag lade ihop dem i varandra längst inne på den övre våningen och lade sådana vi använder längst ut och alla andra längst ner. På så sätt fick jag även plats med min nys airfryer. 🙂👍🏼

(null)
Här blev det ingen jättestor skillnad. Bara lite ommöblering. Hehe!

(null)
(null)
Lite omorganisering här med. Längst upp saknas två pannor som användes. De två nedersta högarna längst in används ej utan sparas också ev till uteköket. Alt så kommer de slängas/skänkas. 

(null)
Här blev det rätt stor skillnad. Hehe! Kändes skönt! 

Har två skåp till som jag inte hunnit fota. Men det känns bra iaf. 🙂 Ska se om jag hinner lägga in dem i detta inlägg i efterhand. 😋 Vi har varit hos mina svärföräldrar hela dagen så därför hann jag inte fota. Och nu måste jag sova. Hehe! 

Nästa veckas projekt blir att rensa och städa bland glas, bestick och porslin. Hann inte med bunkarna som egentligen skulle varit med i denna veckans projekt men de ligger i överskåpen så jag kör dem också nästa vecka. 🙂

Kommentera här: