Diskborste

I samarbete med Buzzador har jag fått testa Grummes nya diskborste som är ett miljövänligt alternativ tillverkad av 70% återvunnen plast! Förutom materialvalet är borsten även tillverkad för att hålla längre, vilket i förlängningen innebär mindre plast i omlopp. Den har en högkvalitativ borst med tre olika typer av borststrån samt en design som skapar bättre grepp och effektivitet när du diskar.

(null)

Grumme erbjuder ett brett sortiment av produkter inom rengöring, tvättmedel och diskmedel. Deras produkter innehåller råvaror som samtliga är valda med stor omsorg om vår natur och med strävan om att inte använda några onödiga tillsatser. 

(null)

Jag tyckte att den kändes väldigt hård när jag fick den. Men den kändes faktiskt väldigt mjuk  och bra för tex. glas när den är blöt. Och den är även bra för kastruller och hårt nersmutsade grejer. Så jag är nöjd! 🙂 Hoppas på att den håller länge med. Har haft den i en månad och använder den i princip varje dag och än så länge är den fräsch iaf. 🙂👍🏼
(null)
(null)

Det var kul att få testa en av Grummes produkter. (Jag är ju lite av ett städfreak, hehe) Gillar deras såpa med och köper deras tvättmedel ibland också. 🙂 Försöker minimera konstiga kemikalier hemma och tänker mer på miljön idag än vad jag gjorde förr. 

Ha en härlig lördag! 😃

Kram
Nadia

Kommentera här: