Klantig

Jag hade rätt. Min bebis hade öroninflammation och troligtvis en spräckt trumhinna. 🙁 Örat hade så mycket gegg och vätska att det inte gick att se ordentligt. 

Så det blev en kur med penicillin iaf. Känns alltid så skönt att få ett svar på sin misstanke och oro. 

Men vet ni vad denna klant gjorde när jag kom hem?! Tappade flaskan i marken! 😱
(null)

Alltså panik!!!! Försökte ringa 1177 men de hade en kö på 40 min!! Så jag testade doktor.se istället och fick jättebra hjälp!  Är så tacksam för det! Så Roberto åkte till apoteket i Växjö. För alla i Värnamo var redan stängda kl 16. 😬 Min man är bäst! ❤️ Stackaren har världens klantigaste fru! 🙈

Sen efter 19 åkte jag in till Växjö för att gå på bio med Sara. Vi såg Alladin. Och den var sååå bra!! 😍
(null)
Kan verkligen rekommendera att ni ser den om ni inte har gjort det redan! 👌🏼

Just nu sitter jag i soffan med Lorenzo. Han hade sovit bättre inatt tack och lov! ❤️
(null)
Idag åker vi faktiskt till Göteborg. 🙂 I en vecka. Ska bli så mysigt. 

Önskar er en härlig söndag!

Kram
Nadia

Kommentera här: