Valborg

Idag har vi gjort en massa känns det som. Leonel vaknade kl 6, men älsklingen gick upp med honom så att jag fick sova till kl 8, sen sov han en timma medans jag åt frukost och fixade mig. Vi åkte till Mediamarkt kl 20 och köpte en ny dator till mig för min är så kass, hehe. Köpte en billig dator, använder ju den typ bara till att titta på serier och film och surfa. Jag hade egentligen velat köpa en 13 tummare, men de priserna började ju på 7000 kr.. blää... Har tyvärr inte så mycket pengar att det känns värt det.. :P Men jag är nöjd :) Den är liiiite mindre än min gamla iaf, hehe! Vi köpte även en kaffemaskin eller expressomaskin eller vad det nu heter. Känns skoj för vi gjorde ett riktigt fynd! hihi! ;) Sen köpte vi lite mat och en grill och så åkt vi hem och vilade och sen åkte vi till Härlanda Tjärn där vi träffade mina föräldrar och syrran och kusiner och farbror och fastrar. Vi grillade. Oj vad gott det var! :) Vi hann även titta lite på majbrasan innan det var dags att åka hem och natta plutten. Han somnade ganska snabbt,. det blev mycket frisk luft ;)

Nu ska jag pussa lite på älsklingen ;)

Kram
Nadia