Är så glad

För första gången på väldigt länge måste jag faktiskt säga att det verkligen är kul att gå till jobbet! 😃 Jag trivs så bra med alla mina kollegor. Både de gamla och de nya som kommit sedan jag gick på mammaledighet. Och vi har fått ny chef med som känns superduperbra! Och en ny regionledning som vill åt samma håll som jag vilket känns så otroligt bra. Och snart flyttar vi vårt kontor  ut från centrum vilket innebär nya fräscha lokaler och kortare resväg då jag slipper åka in i gröten varje dag.  Dessutom så har jag fått en ny roll som verkligen känns jätterolig. Och jag har gått ner i tid så jag inte förlorar all tid med mina barn som jag gjorde innan. 
Så det känns verkligen superbra! 😃

Nu ska jag strax lägga mig för imorgon ska jag upp till jobbet igen. Och då är det FREDAG! 😃

Natti natti
/Nadia