Snorigt

Idag fick jag lyxen att sova till kl 9:45. Roberto också. Haha. Så vi låg kvar i sängen ända tills klockan var 10. Vet knappt när det hände senast! Haha! Men det var såååå skönt och väl behövt kan jag säga! 

Just nu är hela familjen hemma. Roberto är ju delvis permitterad, jag är sjuk (influensa typ), de tre stora är lite snoriga (så då får de ju inte gå till skolan pga risk för Corona) och den lille är ledig från dagis eftersom Roberto är hemma. Rätt mysigt ändå. Även om det hade varit skönare att vara frisk. 😋

Igår hade jag 38,8 graders feber och det gjorde så ont i hela kroppen bara av att gå eller röra sig lite. Fy! Det var verkligen inte kul! 😬
Men idag är febern nere hittills i allafall. Och jag känner mig mer väldigt förkyld än med influensa som igår. Hoppas hoppas verkligen att gårdagen var min värsta dag och att det nu bara går åt rätt håll så att jag blir bättre för varje dag. 

Önskar er en härlig onsdag. 

Kram
Nadia