Helg i Göteborg

I fredags åkte jag till Göteborg med mina tre killar. :) 
Blev lite firad igen. Hihi! Roligt att få bli lite bortskämd när man fyller år! 😋

Pappa åkte iväg och köpte kinamat. Mums! Och Melanie kom och åt med oss. 😀

Min busunge och jag. 
Lúcas ser så stor ut på denna bilden!! 😍
Mamma hade bakat min favorittårta samt en mintkladdkaka och en hemmagjord glass! Snacka om att jag alltid rullar efter helger i Göteborg! Hahaha!
Måste ju smaka av alla tre! 😜
Mormor läser godnattsaga för Lúcas. 
På lördag fick vi fint besök av min bästa vän Susanne och min gudson Oliver. 😃 Barnen var så snälla mot honom. Behandlade honom som en bebis. Särskilt Leandro! Haha! Så söt som böjde sig ner och pratade med honom med ljus röst när Oliver bara är max en decimeter kortare! Haha! 😂 Däremot märker man mycket på deras beteende att Leandro är äldre. Hihi! Så det var kanske därför han såg Oliver som en bebis. 😊
När det började närma sig läggdags för barnen följde jag med Susanne och Oliver hem till dem. Medan Susanne nattade Oliver bakade jag en kaka. Hehe! Den var riktigt god faktiskt. Tror att Roberto skulle gilla den så jag ska nog göra den hemma nån dag. Sedan satt vi bara och tjötade resten av kvällen.
Susanne tog en bild på mig med seras polaroidkamera som Oliver skulle få. Och den har han tydligen gått omkrin med en del idag. Hihi! 😍


Nä nu är det dags att nana! Är sjukt trött!

Natti natti
/Nadia