Suger

Jag är så sjukt trött på att vara sjuk nu alltså! Har haft influensa en vecka. Hade ju hög feber förra veckan och det som är kvar nu är nästäppa och en riktigt hemsk hosta. Blir tokig!!! Orkar inte med detta mer!! :( Kommer att vara hemma imorgon med och sova. Hoppas jag kan sova av mig viruset! Bläää!

Och det påverkar även min viktnedgång. Jag har inte ätit mycket sämre än de senaste veckorna. Men tidigare veckor har jag promenerat tre gånger per vecka under lunchen och gått på löpbandet minst en gång. Men nu har jag knappt rört mig mer än att jag lagat mat, dammsugit och sådant man gör hemma. Och det märks verkligen direkt! Om man inte rör på sig så måste man verkligen tänka ännu mer på vad man äter. 😝 Denna veckan blev resultatet 70,1 kg vilket innebär -0,1. 😋 Så nu har jag bestämt att jag ska ligga inom min hälsosamma zon alla dagar utom lördag denna veckan. Hoppas att det kan ge ett bättre resultat utan träning. Detta innebär att jag endast får överstiga min dagligs points med max 5 varje dag. Vi får se. Ska kämpa iaf! 💪🏼

Har fastnat i en ny serie nu förresten. The good doktor. Den är bra. 🙂

Måste sova nu. 
Natti natti!
Nadia