Festblåsan var med!

Jag hade en helt underbar natt ute med älsklingen igår! :) Det var riktigt skoj att få ha honom för mig själv på dansgolvet hela natten :) Till och med de dansstilar som jag inte gillar att dansa som tex cumbia och reggeaton var roliga att dansa med honom. Men det jag tyckte mest om var att dansa bachata faktiskt. Just för att jag är så dålig på det och han är så bra på att föra :) Älskar att sväva runt med honom på dansgolvet :) Jag glömde totalt bort att jag hade ont i magen och förkylningen var som bortblåst! Hehe! Och jag gick inte ens på toa en enda gång! För första gången mitt liv så hade jag festblåsan med mig!! Hahahahaha! ;) Men när vi kom hem och la oss fick jag lite problem med hosta, men jag var för trött för att bry mig, hehe! Nej nu måste jag fortsätta plugga, nu är min lilla paus slut :P Bamsekramar Nadia