snart slut

Da var det helg igen.. Har inte manga dagar kvar i Spanien nu.. Väldigt trakigt men det ska bli saaaa skönt att träffa Roberto igen! Har saknat honom galet mycket!

Det är sa underbart här.. hoppas att jag kan övertala honom att aka hit nangang... Vi far se... vill iaf inte spendera fler semestrar utan honom...

Idag kom syrran vid 21, vi gick ner till "paseon" en gata i "centrum" med marknad och tivoli och restauranger och massor av folk! Sa mysigt! :) Hela vägen dit sa pratade vi om läskiga filmer vi sett och blev lite smaskrämda när vi gick där (mesar jag vet!) Hehe! Det roliga var att när vi gick förbi en öppen brunn sa började det pl¨tsligt spola vatten där inne vilket gjorde att det lät väldigt högt sa att vi bada hoppade till! hahahha! Snacka om att det kom lägligt! :P Vi gick direkt till tivolit för att "aka" en nya attraktion som kommit. Det var typ ett spöhus. Jag va asskraj! Eftersom man inte visste vad som vántade en... Och det var rätt läskigt.. vi skrek en hel del.. hahaha Hinner inte förklara nu vad som hände i attraktionen. Men jag kan säga att det handlade om att se en avrättning och sedan hur man far en människa att ateruppleva... Later mysigt va...? hehe Sedan akte vi "mono loco" som är en galen apa! Sen klarade vi inte av att aka nat mer för da skulle vi spy! hahahahaha!

Tack Emelie och felicia för era gulliga kommentarer om min blogg. :) Gick in pa era som verkligen är tusen ganger finare än min!!

Nej nu ska jag nog dra mig.. vill inte komma i säng för sent sa att jag e helt slö imorgon.. vill ju ga till stranden tidigt med min plutt :)

Kommentera här: