Hejdå år 2013

År 2013 är förbi och tiden går så snabbt att hela januari 2014 är förbi! hehe! Imorgon är det redan 1 februari! Men det jag vill visa nu är några av mina bästa stunder/händelser från 2013. :)
 
I Januari tog min supergrymma, fina, söta, snälla, roliga, underbara lillasyster examen! Är så stolt!! :-)

I  slutet av Januari fick vi även veta att vi skulle bli föräldrar till ännu en liten bebis :-) Jag spydde som en tok precis som vid de andra två graviditeterna! Det måste ju märkas att man är gravid tydligen! hehe Vi fick veta att det skulle bli en pojke som var beräknad att komma ut på sin pappas födelsedag 7 oktober :-) 


I april började jag jobba igen och blev mottagen med blommor och choklad ;-)
Har verkligen helt underbara kollegor! <3 Jag började även arbeta som Personlig Bankman igen vilket jag inte gjort sedan jag bodde i Göteborg så det var roligt att prova på det igen :-)

Lúcas började på dagis tillsammans med sin bror i augusti :)

Sverige spelade kvalmatch för att komma med i VM. De kom tyvärr inte med :( Men vi hejade ändå ;)



Vi har haft roliga och mysiga stunder med världens bästa mamma/mormor, papi/abuelo och syster/moster <3
Abuelo är helt klart killarnas stora idol. Hihi!

Den 3 oktober (på Zlatans födelsedag, hehe) föddes vår lille prins Leandro Antonio. Mammas lilla docka <3

Barnen har haft massa syskonmys <3 Och bråk med såklart ;)

Och kusinmys :-) I juli föddes killarnas kusin Matheo. Så nu är dem 5 små kusiner och bara killar! <3

Att ta med alla barnen ut för att handla var en... trevlig erfarenhet! ;-) hehe

Älskar alla mina fyra killar till månen och tillbaka <3 Ni är mitt allt <3

Under vintern fick jag veta en helt underbar nyhet som är att min bästa vän Susanne ska bli mamma! jippie!! Kan inte med ord beskriva hur glad jag är!! :-) Jag ska bli "tant"!! hahaha ;-) Längtar så efter lille Mini. Ännu en liten kille kommer att komma in i mitt liv.. hihi <3

God jul! :)

Nyårsafton spenderade vi med Robertos familj och åt massa god mat :-)

 Sista kvällen under 2013 med min underbara familj <3

Detta var lite bilder från vårt 2013. Ska bli spännande att se vad som kommer att ske nu under år 2014 :)

Natti natti
Nadia

Kommentera här: