Att bara vara jag

Igår hade jag lyxen att få nästan en hel dag där jag bara fick vara jag. Och det behövde jag verkligen kan jag säga. Har på sistone känt att jag verkligen behöver få vara bara mig själv inte bara mamma. Missförstå mig inte, jag ÄLSKAR att vara mamma och älskar mina barn mer än allt annat på denna jord. Men senaste tiden så har all sömnbrist senaste året verkligen kommit ifatt mig. Och med en bebis som är superammig och vill vara med mig nonstop och tre större killar som vill ha min uppmärksamhet hela tiden och ett hus som bara måste städas heeeela tiden så hade jag i fredags bara lust att lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och bara ligga där helt ensam och göra ingenting! Haha! Det kändes dock bättre sedan när Roberto kom hem från jobbet och jag fick prata med honom om det. 🙂
 
Men jag tror att jag behöver ha lite egentid någon gång ibland. Igår hade jag det. På morgonen träffade jag Nicole och Yesid vid korsvägen och vi gick till Liseberg. Det var verkligen roligt att åka och känna vinden i håret och hjärtat som bultade. Efter det så åkte jag hem till Susanne och hade en såå mysig kväll där. Fick tillfälle att leka och gosa med min söta gudson och prata med min bästa vän som jag inte gjort på så länge. Det var guld värt att få den tiden.  
 
 
Jag känner verkligen att jag har fått ladda mina batterier. Jag saknade ihjäl mig efter barnen och särskilt minstingen som jag annars är med 24/7. Och när jag kom tillbaka till mamma så möttes jag av världens lyckligaste bebis som kröp fram mot mig snabbt med ett underbart leende så mitt hjärta smälte! 😍 Nu vill jag inget annat än att vara med mina goa killar och ge dem all min uppmärksamhet. Är så tacksam som har dem. Så så tacksam så jag måste nypa mig själv för att tro att det är sant att dem är MINA. 💗
 
Nä nu ska vi snart åka hemåt. Nu har vi två dagar tillsammans alla 6 då det är lite ledigheter. Mysigt!
 
Ha det gott!
 
/Nadia

Kommentera här: