Trötter

Tiden går så sjukt fort på kvällen alltså! Klockan är redan 23.00
Jag tyckte inte att jag hade så mycket att fixa i köket idag, ändå tog det två timmar! Haha! Iofs åt jag middag samtdigt också. Det blev skinkstek med pasta idag. Hehe! Anledningen till att jag åt så sent är att jag började laga maten så sent då det egentligen är maten till imorgon. 
(null)
I sista stund bestämde jag mig även för att göra lite mat till Lorenzo så då dröjde det ännu mer så istället för att äta när det var klart så ägnade jag kvällen åt att leka med Lorenzo och umgås med de stora. 
Så här blev Lorenzos mat. Han fick provsmaka och tyckte att det var jättegott!:-)
(null)
(null)Så här såg vår mat ut, hehe!
(null)
 
Mitt rena kök. Alltså ni anar inte hur mycket jag skulle vilja göra om det här köket!! Jag är inte det minsta förtjust i köksluckorna eller bänkarna. Inte min smak alls! Struntar fullständigt i att det är Ballingslöv som är dyrt. Jag tycker inte att det är fint.. Suck! Kommer nog aldrig kunna övertala Roberto att det är värt att byta, hehe.. Aja vi får väl se.. om 10 år eller så kanske...? :-P
 
(null)
 
Det är så skönt att ligga i sängen just nu. Det är verkligen inte mycket jag sitter eller ligger ner under en dag. Hehe!
Har dock inte hunnit vika alla rena handdukar... Får bli imorgon...någon gång.. Imorgon ska vi åka och fixa pass till Roberto och de tre små killarna. (Leonel och jag har redan pass) För till sommaren ska vi till Spanien!! Woho!!! Jag längtar!!!! :-D
 
Nä nu måste jag nana. Är så sjukt trött. Hoppas verkligen på att Lorenzo sover hela natten inatt också. Han har hittills sovit  3 timmar och 40 minuter utan att vakna. :-) Så bäst att sova!
 
Natti natti!!
/Nadia

Kommentera här: