Hoppas på sömn

Sitter just nu och äter två knäckemackor med smör och dricker en kopp te. Alla barnen sover i sina sängar. 
 
Senast 21:00 ska jag lägga mig har jag lovat mig själv. Igår natt blev det INTE mycket sömn! Lorenzo skrek i totalt 3 timmar! :-( Tror att det är tänderna... han tuggar verkligen på sina fingrar heeela tiden nu. Stackarn!
 
Måste bara berätta att jag idag har "steamat" hela vårt badrum. Känns sååå gött och RENT! Love it!! :-D
(null)
Fick en ångmopp i julklapp som jag älskar! Det känns verkligen rent och det är helt utan kemikalier. Bara vanligt vatten används. 👍🏼 Det var så lätt att bara köra den över väggarna (vi har helkaklat) och sedan hela golvet. Väggarna är riktigt rena och även golven. Har bestämt mig för att göra detta minst en gång i månaden nu. Ingen idé att göra det oftare för det hinner jag inte med. Har för mycket annat att hinna med. Hehe! Men jag ska faktiskt skriva in i min kalender att jag ska ångmoppa hela badrummet en gång i månaden. :) Golvet kan jag ju ta oftare då jag ändå ångmoppar golven i resten av huset. 
 
Har fortfarande inte berättat om mitt nya hälsosammare liv. Hehe! Men det får bli en annan dag. :-P
 
Nä nu ska jag lägga mig. 
Natti natti!
/Nadia


Kommentera här: