En dag vid sjön

Igår torsdag var en superhärlig och varm dag. 🙂
Jag vaknade kl 8:30! Haha! Länge sedan jag sov så länge!  😋 Så vi tog det bara lugnt på förmiddagen. Jag lade Lorenzo vid 10 för att sova middag och han sov i två timmar. Så vid 12 åt vi lunch och sen åkte vi till Delsjön med min kusin Melanie. Åh det var så mysigt och så varmt och skönt! 😍 Älskar verkligen sol och värme!!
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Tanken var sedan att Nicole och jag skulle hem till Melanie på middag. Men varken Melanie eller jag ville in när vädret var så härligt. Så vi bestämde att vi skulle grilla ute vid sjön istället. 
Vi åkte till mamma och lämnade barnen med Roberto och åkte för att handla engångsgrillar och lite kött och annat gott och sen hämtade vi Nicole och drog tillbaka till Delsjön. Åh det var sååå mysigt och såååå gott!!! 😍
(null)
(null)
(null)
(null)

Det blev ganska sent. Vi kom inte därifrån förrän klockan var närmare 22. Hehe. Men fet var supermysigt. 😍 

Det var ännu en härlig semesterdag i Göteborg. 🙂  Nu får vi de vad denna dag har att erbjuda. 

/Nadia 

Kommentera här: