Måndag

Måndag igen och vågen visade +0,3 kg. Suck! Men men jag är medveten om att jag inte gjord bra val i Göteborg så det var ju ganska väntat. Men det är bara att ta nya tag! Denna veckan ska jag göra bättre val och fortsätta att röra på mig. 🙂💪🏼

Jag har iaf haft en toppenbra helg i Göteborg! 🙂 Träffade Susanne och barnen vilket var supermysigt. Så skönt att få snacka lite. ❤️
(null)
(null)

Sen på lördagkvällen träffade jag gamla grannar och skolkamrater från 20 år tillbaka! Det var jättekul. Sån sjuk känsla att träffa folk som var barn sist vi träffades! 😋
(null)
(null)

Vi pratade om att göra en större reunion nästa år. Vore superkul. Vi får väl se om det blir något. Hehe. 

Imorgon ska Leonel på scoutläger. Så igår provade han sitt liggunderlag och sovsäck. Stora killen!😍
(null)

Nä nu är det snart dags att åka till jobbet! Önskar er en härlig måndag! 😃

Kram
Nadia

Kommentera här: