bara att gilla läget

Jag har insett att jag nästan bara hinner blogga när jag ligger i badet, hehe. Jag är ju så jäkla stressad hela tiden annars.... Så jag behöver verkligen ta ett bubbelbad då och då för att kunna slappna av lite... Kanske inte bör blogga mitt i avkopplingen.... Hehe... Men men...
Jag vill sååå gärna ha en Iphone 4!!! Jag vill, jag vill, jag vill! Dumma den som är så dyr! :P
Idag fick jag mina böcker på jobbet som jag behöver inför licensieringen... Det var 4 stycken... Å jag säger bara HUR SJUTTON SKA JAG FIXA DETTA?!?! Inför första föreläsningen ska jag ha ägnat 23 timmar till att plugga! På fritiden... Eh... VILKEN FRITID!?!? Snyft! Detta känns riktigt tufft... Jobbet, att hinna med att vara med min son, umgås med pojkvännen, pluggandet, att hitta tid att träna, få tid att andas, osv... Aja, det är bara att gilla läget, hehe! Jag har 3 tuffa månader framför mig nu, men sen blir det bättre =) Jag har världens underbaraste son! Han är så glad och smart och busig och gosig! =)
På måndag ska jag lämna in min älskade bil på reparation! Den har en massa fel som kommer att kosta mig en hel del tusenlappar... Suck! Funderar på att sälja pärlan sedan å köpa mig en skruttbil istället :P Den kostar mer än den smakar om man säger så...
Nej, nu måste jag ta mig upp... Börjar se ut som ett russin... Och det kanske vankas lite massage om man ber snällt... ;) Sweet dreams alla glada! Kram Nadia