Andra semesterveckan

Då var andra semesterveckan slut. Här kommer lite bilder. 🙂

På måndagen åkte jag med killarna och handlade på City Gross. Mysigt. :)
När jag inte går på morgonpromenad är det så svårt att träningen blir av. Men på måndagen gick jag på kvällen ändå. 💪🏼
På tisdagen bestämde vi oss lite spontant att åka iväg och campa i Grännäs där Robertos systrar hade hyrt stuga sedan måndagen. :)

Framme 🙂
Medans Roberto och jag åkte och handlade så fick killarna kvällsmat i stugan av fastrarna 😉
Vår plats 😍

Tog en morgonpromenad med mina svägerskor och Matheo på onsdagsmorgonen 🙂 Så fint! 😍
Stranden
Dags för bad

Jag tog en liten paus i solen utanför husbilen efter stranden. 👌🏼
Killarna fiskade med metspön
Första gången för Leandro som tyckte att det var jätteskoj! 🙂
Fångat fisk
Enzo och jag tittade på när de andra fiskade 🤪
På torsdagen åkte vi hemåt och tog med oss Matheo på vägen.
Vi stannade till i Oskarshamn så att killarna kunde bada en stund. Brrr!! Det regnade lite! Haha!
På fredagen firade vi Matheo som fyllde 7 år dagen innan. 😍
Härlig morgonpromenad igen 🙂
Vi firade Leonel som fyllde 11 år på onsdagen. 😍
Mina föräldrar, syrran och hennes kille kom också 😍
Vi körde en hel del Just Dance 👌🏼🙂
På söndagsmorgonen var det inte bara Mia och jag som promenerade utan även mamma och Nicole! 👌🏼💪🏼

Det var en riktigt bra vecka 🙂

Denna veckan har jag startat med en rejäl sovmorgon! Så nu ska jag upp och fixa frukost. Hehe! 

Önskar er en härlig vecka!

Kram
Nadia